background

Aku NEWBIE

Assalamualaikum dan haiiiii 

Actually , aku baru je berblog ni , tetiba rasa bosan dan rasa nak berblog .Sebabnya aku takde kerja . Al-maklumlahh , aku tengah tunggu result SPM yang tinggal berapa bulan lagi nak keluar .Erk.

First , aku nak mintak maaf bebanyak sebab ayat bm aku tunggang-terbalik . aku tak reti nak mengarang dengan ayat yang betul haha . Fact , aku lebih minat mengira daripada menulis . Aku memang gila nombor .

Tak kiralaa ayat bm ke ayat bi ke semua tunggang-terbalik-tergolek .erk ==' .

Aku tetiba terdetik nak berblog ni sebab aku tengok kengkawan aku . macam syok je hahaha XD . Aku rasa nak berkongsi cerita , kisah yang aku tahu yang aku jalani setiap hari . (betul ke ayat aku tuh) .
Cerita yang mungkin aku belajar dengan kawan-kawan aku dan banyak lagi .

So , harapan aku , harap-harap ramai yang rajin nengok blog au yang tak berapa nak cantik lagi ni .

Babaiii ! XD

No comments:

Post a Comment